nordstrom+ bellas jacka

Jag läste bland annat på ET Online (medan jag letade efter en live feed under Comic Con-konferensen och panelen) att klädkedjan Nordstroms i USA ska lansera en Twilight-kollektion. Det är förresten Nordstroms som hade Bellas blå jacka som hon har på sig i "meadow"-scenen. Jackan kallas BB Dakota Leigh Cargo.

Den har nytillverkats, och går nu att beställa från fredflare.com, men vad jag vet så skickar de inte till Sverige. Jag funderar på att köpa den,  storlekarna är väldigt små. Den jag har är en XL, och det är knappt att jag kan ha den när jag bara har en t-shirt under, så jag får se om jag vill köpa den här jackan, eftersom jag inte vill köpa den om jag inte tänker använda den.

Nu till den riktiga nyheten! Nordstroms ska som sagt komma ut med en kollektion speciellt för New Moon. Du kan läsa detaljer i en press-release här. In Style har bilder på en del av kläderna och smyckena, och de var så fantastiskt fina att jag inte kan låta bli att lägga upp allihopa! :-)




källa: twilightgrejer.se

Kommentarer
Postat av: ebba

vill ha

2009-08-04 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0