kristen och robert

"Jag tycker det är så tråkigt att ingen kan lämna Kristen och Robert ifred! Tyvärr är det så kändisvärlden funkar... Men jag tycker endå att dom kan få ha lite privatliv! Jag tror att alla(eller dom flesta) Twilight fansen självklart vill att Rob och Kristen ska vara tillsammans men låt dom sköta det själva!

Häng inte runt dom som blodiglar! Snart kommer dom eller iallafall Rob tröttna och typ gräva ner sig någon stans och då får vi ju inte höra något av honom!"

s
å skriver silje på silje.bloggagratis.se

jag håller med men man vill ändå liksom vara på dom som blodiglar, :O
men om man ser det så här:

Kristen har dejtat eller rättare sagt varit ihop med Michael Angarano i ungifär 4 år (!!)
och Robert och Kristen har kanske en såkallad "fling" eller vad man ska säga.
och man kan ju anta efter de antal år Kristen och mr. Angarano,  så älskar hon honom och det är inget och åter INGET vi kan göra åt det. och man måste ändå respektera Kristen i hennes val av vem hon vill dejta eller inte vill dejta.


jag vet inte om detta är photoshopat eller om det är "verklighet" men jag tycker att det är jäkligt gullgt!


Kommentarer
Postat av: Agapi

Hej tjejer,fin blogg ni har! Jag undrar hur kan man kontakta er?Jag har sett att ni gör lite designer till olika twilight-bloggar och undrar om ni kan göra en till min blogg också som handlar om Kristen Stewarts liv och lite om twilight,jag kan själv göra design men min ena data är på lagning nu!Tack i förhand kontakta mig på min e-post adress!

2009-08-18 @ 00:05:25
URL: http://kstewartfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0