fan-made!

Hej!
dessa videos, är helt fantastiska.. om man kan uttryckaa sig så!....
såg dessa på twilightsaga.bloggagratis.se
första handlar om Bella och vad Edward hade gjort om hon hade DÖTT i twilight.
jag har aldrig riktigt lyckats med att lägga in videos... så det får bli en länk... (klicka någonstans i hela detta stycket..)
bröt ihop, efter cirkus 10 sekunder....

och den andra handlar om när Edward lämmnar Bella i NM!
som sagt jag har aldrig riktigt lyckats med att lägga in videos... så det får bli en länk... (klicka någonstans i hela detta stycket..)
bröt typ ihop när jag såg denna med, beror väll mest på låten. om man då lysnar på texten....

nej nu måste jag gå och lägga mig!
ska iväg imorgon ska gå upp halv 5(!!)
jajaja..
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0