hmm...?!

okej, så bloggen, har inte riktigt rullat på från min sida! jag lovar att skärpa mig.
här kommer lite nyheter som "chockade" mig först. såg det på http://twilightloverforever.blogg.se/


En austriliensk tidning har skrivit att Kristen Stewart är GRAVID, och att Robert är pappan.
dom säger också att hon inte ska ha haft sin mens på flera veckor.


Kristen stewart, säger själv att dessa rykten är falska och jag tror henne.
och hon sa även att hon var trött på alla dessa rykten är tråkiga och att hon är trött på det!.

men ändå tänk om hon hade varit gravid!!, tänk vilket "jippo" och uppståndelse det hade blivit om det stämde....
stackars dom!
bara för det har jag tagit mig friheten att kolla hur barnet hade sett ut.


jaha.. så skulle "Nessie" se ut... :)
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0