emma watson: "Jag har inte skvallrat om Rob"

 

Hela intervjun är en ren lögn

I förra veckan publicerade ryska tidningen ”I love you” en intervju med Emma Watson där hon, enligt tidningen, talade ut om sin relation till snyggingen Robert Pattinson: — Han är superhet, jag är galen i honom, men vi är bara vänner för jag vet det är något på gång mellan honom och Kristen Stewart. Nu visar det sig att hela intervjun är fejkad. Intervjun har aldrig ägt rum och Emma har inte uttalat sig om vare sig Rob eller Kristen. — Det finns ingen sanning i det som skrivits. Hela intervjun är påhittad, meddelar Emmas pressrepresentant. — Vi håller nu på att ta i tu med den ryska tidningen och vi uppmanar alla att inte skriva något mer om artikeln. Allt är en ren lögn, från början till slut. Hintar om en eventuell romans mellan de båda ”Twilight”-skådisarna har dock kommit från andra håll. — Folk älskar att prata så låt dem göra det. Jag tycker de verkar ha en underbar och intressant relation, så vad betyder dejting egentligen? Det vet jag faktiskt inte, sa regissören till ”Twilight”, Catherine Hardwicke till E! News. källa:msn.se //Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0