ledsen för uppdateringen...

det har varit en minst sagt "galen vecka" haha.. xD
men jag ska ta tumme ur ... och uppdatera nu.. haha


men som sagt, det händer inte mycket på twilight-fronten New Moon är ju färdig inspellad och Eclipse inspelning börjar ju inte för än i Augusti. och jag vet inte om jag ska lägga ut en massa papparzii bilder, för dom förtjänar faktist ETT LIV!!!.

men Kristen håller på med hennes "senaste" projekt, "The runaways". mer kommer senare.
och Robert håller till uppe i New York City, och filmar "Remember me" bilder kommer oxå snart.
vet inte riktigt vad Taylor håller på med just nu, men det senaste jag såg var att han var på typ NHL, final av nåt slag.
Ashley, har kopplats ihop med Adrian Grenier han från Djälvulen bär prada.
det verkar som (eller vad jag har fattat!?) att Jackson´s band 100 monkeys, ska vara med på New moon soundtracket.
Kellan har gjort det IGEN, ytterligare en lika "het" photoshoot.. haha. Peter vill ju ha 50,000 (tror jag det var) "folowers" på twitter, för att vinna et vad mot hans kompis Rob Defranco.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0