robert pattinson och kristen stewart: dejtar, verkar det som??





I've not covered the Robsten rumors that some of you may have heard about recently on purpose, but I'm sure a lot of you have heard all the talk of the possible dating scenarios involving Robert Pattinson and Kristen Stewart. Whether or not such a thing is happening is anyone's guess, but I thought this photo manipulation of the duo gives a good approximation of what the couple might look like if they were public with their affection.


 Robsten rykten att vissa av er kanske har hört talas om nyligen, men jag är säker på att många av er har hört allt tal om en eventuell ajourhållande scenarierna för Robert Pattinson och Kristen Stewart. Huruvida en sådan sak som händer är någon gissning, men jag tror att detta foto är en manipulation av duon som ger en god uppfattning om hur paret kan se om de var offentliga med sin tillgivenhet.
 // Frida

Kommentarer
Postat av: Amme

hoppla:O! hade inte hon en kille nyss:S?



SV: jaa det blir hon verkligen=)

joo, det flyter på även om magen inte hänger med;S dd=)?

2009-06-09 @ 20:16:34
URL: http://ammepamme.blogg.se/
Postat av: Amme

jag har just fått höra att den ska tydligen vara redigerad av ett fan och är tydligen inte äkta:O!



SV: mjoo jag tror inte på det, utan att folk VILL ju att det ska bli något mellan som:S



tack joo det hoppas jag med=) hoppas det går bra;D

2009-06-11 @ 18:20:27
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0