kristen, Jacob är ljuset för bella

okej vill börja dessa närmaste inlägg med att det inte är jag som har översatt! har använt google translator! DET ÄR KASST!! haha....lägger in texterna på engelska och svenska....


200903171026.jpg

Kristen Stewart talks pretty enthusiastically about New Moon in this new interview with E!-

"I'm so excited because the story is scaled down a little bit. [Edward] leaves her, and that's sort of what the entire first movie is based on," K.S. semi-enthused. So if you take that away, there is still a story, which I think is impressive."

I can't wait to see how [Jacob] is able to pull [Bella] out, but he does. She's like a zombie and he's the light. It's such a tragic story. It's like, ‘That's who I should be with, but I'm totally in love with the guy I shouldn't be with.' Girls are like that. It's relatable.




Kristen Stewart talar ganska entusiastiskt om Nymånadsdagen i denna nya intervju med E! --

"Jag är så uppspelt eftersom historien är trappade ner lite. [Edward] lämnar henne, och det är typ av vad hela den första filmen är baserad på, "KS halvädelstenar entusiastisk. Så om du tar bort, det finns fortfarande en berättelse, vilket jag tycker är imponerande. "

Jag kan inte vänta för att se hur [Jacob] kan dra [Bella], men han gör. Hon är som en zombie och han ljuset. Det är en sådan tragisk historia. Det är som, "Det är som jag skulle vara med, men jag är helt kär i killen jag inte borde vara med." Flickor gillar det. Det är relaterbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av majapekkari.blogg.se
VÄLKOMMEN!

Det här är en blogg om The Twilight Saga.
vi är två tjejer som bloggar om allt mellan vädret i vancouver
till vad Kellan åt till frukost och vilka filmer med skådisarna som går på tv.





Välkommen in! :)


bloglovin
RSS 2.0